2015年9月28日星期一

【香車美人】賽車初音2013+電單車

初音就買佐……起碼4~5個月了,如果之前大家有見到我地四驅車比賽的海報就會見到初音已經成爲主角,但始終一直未買到部摩托車是一個遺憾……後來要8月先買得到....之後又因爲有D事,搞到最近先搞好曬D水貼……
講真,我就無乜所謂啦,但如果D唔玩開模型的人要搞呢批水貼……你都米話幾大鑊。不過GSC都算有人性,2套水貼,起碼你有一次犯錯的機會………………
我唔知比例究竟有幾好啦,因爲我好少玩呢類型的模型。但橡膠胎同其他的細節位,我十分喜歡!不過如果同初音的鏈接度高小小就好了。。。。



















没有评论:

发表评论