2014年6月9日星期一

[真.齋企之美] STANDart EX-S

總算,總算入手疑似史上最貴的食玩……官方果然説到做到,真的入面有粒糖來慰寂下……BY  THE WAY,女朋友見到粒糖問做乜嘎……我唯有答,50美金買的就呢粒糖…………OMG



























講分量,絕對充足,講造工……我自己覺得都已經唔錯了。講上色,BANDAI 出品都無乜得死。
唯獨……我當然知道STANDart得個擺啦,但我對於之前一直無買呢個系列毫無悔意,用某人口氣,呢個系列上面絕對無死過一個人。
除非……除非出深度啦……否則好難會再買了,畢竟太細隻我唔中意,D 零件太鬆都唔中意。而且好多零件都要浸熱水來修正……都好麻煩。
反正,一隻起,兩隻……難D 了……

没有评论:

发表评论