2016年6月20日星期一

【等唔切】Not HOT Toys 1/6 Harley Quinn

我認我心急,等唔到HT 公佈,所以唯有光顧副廠產品自己買個素體再執小小配件來頂住檔,止咳……
衫+頭: Cat Toys
素體: JiaoU (其實個色唔多MATCH的)
其他配件:周圍搜刮...
































講真,副廠出的呢套野遠睇就誇啦啦,近睇就真系吹喇叭,頭雕似老左10歲……而且呢個表情有小小曖昧,我寧願系笑的表情……
D衫衫褲褲都OK啦,但個頸圈純粹系一圈金色野就未免太9流了……
對鞋我覺得靚的,但成套野無棒球棍,無槍袋,無槍,無首飾……哎,算了,對副廠我唔要求太高了,期待HT出正式版本啦

順便,棒球棍系改裝品,槍袋就自己求其買一個,槍……因爲買唔到RHINO,所以都求其算了…… 首飾……買唔到,  so sad....

HT,快D公佈啦,贖金……都已經準備好了

没有评论:

发表评论