2016年3月5日星期六

食戟還原祭!三文衝擊砲,Salmon Coulibiac EX!

做法:
外面的酥皮。。。自己按照自己的方法來準備啦,我懶……直接買現成的……如果再整我會調整到厚小小的千層皮。記住,入爐之前要掃蛋黃

兩種飯,1種比較簡單D,牛油蒜蓉炒飯....唔好話我知你唔識……
另外一種系俄羅斯蕎麥飯,有小小麻煩,一開始將蕎麥同蛋混合,之後開大火炒香,之後加牛油,高湯,蘑菇同洋葱落去。收細火再慢煮,收水之後再大火炒香 (漫畫未有講呢部分的詳細做法,所以純粹以經驗來處理)

三文魚方面處理乾净再加小小鹽同胡椒就夠了。

之後就按照漫畫裏面的感覺包起……不過因爲系黑白,所以唔知上下順序。我個人比較喜歡蒜香飯,所以下層放了比較厚的蒜香飯,上面系俄羅斯蕎麥飯。

入爐,一開始預熱420F,8分鐘之後調低到300F,同時輕微散熱,再20分鐘(酥皮的厚薄會影響實際時間)。出爐之後切開就上得碟了


食后感……講真,好好味,就物理上來講,3X8寸的完整一份俾我食曬……三文魚的肉汁混合埋D炒飯入面好正,加上酥皮的香酥……祇能講,我都要爆衫了。。。。。。當然,爆開的衹有圍裙………………………………

附帶賽果預測,黑木場涼會輸。首先我上星期有試過整低溫三文魚,當中會好注重溫度所帶出來鮮味的感覺。之所以無POST出來……因爲我真系無辦法估到三文魚雪糕的真面目(開頭以爲棉花糖……笑),而且今個星期知道之後,應該……我隻能夠講,要借,都有辦法的,但唔想咯……anyway,我覺得黑木會輸的理由其實都因爲在於溫度。從來食魚都系熱的好食,黑木的做法,上下的米飯雖然剋服魚肉水分流失的問題,但實際上,水汽慢慢都會影響酥皮的口感,所以呢度菜同之前創真的早餐挑戰一樣應該會有壽命短的缺點。反而另外的低溫三文魚呢方面比較強……所以下星期睇下我的預測點了。


没有评论:

发表评论