2016年9月5日星期一

【感謝,再見】BANDAI 烏龍派出所 1/6 兩津勘吉

講翻烏龍派出所,其實追佐好多年了, 真心,作爲一個除佐日文30~50無睇過的都算FANS……我都幾唔開心。 我成日都話,烏龍派出所特別的地方唔系主角的成長,而系同讀者一齊成長。無王道的熱血精彩,無甜古的到喉唔到肺的小小甜,因爲烏龍派出所永遠唔系你身邊好熱血的黃XX,亦唔系隔離屋的街坊女神。距其實好似你樓下果個賣報紙的阿伯,你平時行開行埋可能無乜幾句,但突然有一日,呢個阿伯消失佐,我就始終都會覺得有小小戚戚然。

講翻隻玩具,當年秋本治都幾過分,專門開一話來講可動人偶,由GI JOE到COMBAT JOE的黑歷史,再到之後的展望,然後又很“巧合”地推出了40個可動關節的超可動人偶(當年應該算好特別但無新鮮生料同粉碎月餅)。 之後仲很巧合地推出秋本麗子同之後夢幻級的合作產品……遙控單車………………………………最重要的系呢D,漫畫裏面全部有出現……HARD SELL程度呢……特攝片都望塵莫及。但……我BUY…… 所以後來見到呢隻野即刻入手……但始終唔捨得開來玩咯

不過既然漫畫完結,就開來慶祝慶祝。




























講真,無包膠,無韓國頭雕。無合金,無拉鏈。同E家的各個廠家比完全無得比。但無論是否在淪陷的果一年的標準還是現在的標準,應該有的細節都有,而且,我自己玩起身,開心過之前玩合金MK3…… 對作品有愛,當然啦,但可以好舒服,好童真甘玩其實真系好重要。 唔使換任何件都可以走到跪坐,土下座之類的……你仲想點?



兩兄,感謝,再見。快D同瑪利亞結婚啦,雖然動畫同小町的關係,或者早期同小纏的關係會更加甜

2016年9月1日星期四

【熱血戰綫】Gundam Thunderbolt Ver.KA

想講,好耐無試過砌得甘開心,雖然今次純粹超懶砌法,而且又亂Q甘整邋遢,但我今次真心欣賞呢隻的設計,尤其手手脚脚的垃圾袋…… 但雷霆的全裝高達的卻過癮的……

不過砌模型,玩玩具之餘,大家記住,星期日履行公民責任,衹要你唔系投建制,一定記得出來投票。 雷霆戰綫精彩,但今次熱普城條戰綫更精彩。

記住,出來投票