2015年7月25日星期六

P(roject) 100, P-100戰車

已經唔系第一次的了,都有D人會私底下問我,究竟要開始加入四驅車呢個大家庭要投資幾多呢?
好問題……
其實我都有好好地認真思考呢樣野,回想當初,自己重新回歸四驅車……第一次的花費已經好似300+ 了(本文均以美金計算), 主要因爲走了唔少冤枉路,同時都因爲好多執著以及怨念……所以并唔打算推薦比新手。
所以,其實都猶豫好耐,因爲各種庫存問題以及零件入手難度方面的問題……所以到最近,直到TAMIYA推出初始者(冒險者?)套裝之後,才終于落筆。


今次所使用的材料如下:
Tamiya MA Starter Pack  $30
620 Bearing X 2 $20
520 Bearing X 1 $10
19mm HG Roller X 3 $30
Light Dash Pro Motor X 1 $5
Total: $95...........

有人問,如果買唔到STARTER PACK呢?
就有小小麻煩了……但大概可以考慮下……
求其買一部車……$15~$20
VS/MS/MA的初始套裝(有FRP龍頭鳳尾,有DAMPER之類的) $12~$15
FRONT GUARD, $5
Brake (AR/MA type) $5
Roller X 3 $30
620 Bearing X 2  $20
Motor $5

如果按照最貴的價錢計算……剛剛好100蚊……但條胎同埋齒輪啤鈴可能就輸小小啦……



 好了,點解要買STARTER PACK呢?因爲好簡單……抵買...美金大概30蚊左右,但裏面包含一部大概$20的車,額外附帶30蚊左右的零件所以呢個絕對是田宮近期的良心之作
買620最痛苦的,應該就是每套衹有2粒……(好貴),但其實物有所值的。比起一般你買的六角要更加順暢,但,當然啦,你都可以買6角啤鈴,留多D預算落其他零件。同樣道理,520都是一樣,不過一包4粒,而且替代品……價錢差唔得幾多。

 19MM ROLLER,轉彎順暢,而且夠穩定,所以絕對物有所值。
 LD馬達,個人的最愛……
成品……其實好簡單方便的設定,衹要用這種設定,基本上就可以跑完大部分的賽道了……當然,作爲基本設定速度不夠之類的問題……當然存在,但……記住,首先要整一部唔飛的車,再慢慢考慮整一部快的車……這點很重要。